Waarde
Garantie dat alle diensten afgestemd zijn op de noden van de patiënten: zowel qua gezondheidsresultaten als qua ervaring.
Hoe gaan we te werk?
Deelname aan stuurgroepen, bevragingen en focusgroepsessies. Ontdek hieronder de documenten die als leidraad dienen.
Documenten
Patient Pathway Design – proces
Het proces om patiëntenorganisaties of Patient Experts te betrekken tijdens het ontwerp of het updaten van patiëntenpaden
Checklist patiënteninformatie
Een lege checklist om bij te houden welke informatie de patiënt ontvangen heeft, door wie.
Patiënt bio
Een geheugensteun om je te helpen een volledige lijst te maken van informatie die het behandelend team moet weten over de patiënt.
Rollen en verantwoordelijkheden tijdens het patiëntentraject
Een formulier waarin de rollen en verantwoordelijkheden van de verschillende belanghebbenden in het patiëntentraject kunnen worden vastgelegd.
Jaarlijkse patiënt follow-up
Dit document helpt je bij het opstellen van een uitgebreide lijst met informatie die longitudinaal moet worden bijgehouden voor de follow-up van patiënten.