Company Culture

Aangezien het onmogelijk is om in de schoenen van de patiënt te gaan staan zonder zelf patiënt te zijn – zelfs doorgewinterde medische professionals zijn vaak verbaasd over de diepte van de kennis die ze missen als ze in de schoenen van de patiënt staan – kunnen patiëntenorganisaties en patiëntexperts helpen bij het realiseren van een verschuiving naar een meer patiëntgerichte cultuur met echte levenservaringen, echte vragen en echte antwoorden.

Company Culture
  • Process: dit document beschrijft het proces aan de hand van een diagram en tekst.
  • Form: dit document is een leeg formulier. Het helpt om het proces te volgen en geen aspecten te vergeten.
  • Document: dit is een document met extra informatie (richtlijnen, tips en trucs…)
  • Tool: dit is een type document dat andere doelen kan hebben, bijvoorbeeld om de voortgang bij te houden.

Documenten

document

POs bijdrages aan patiëntgerichte cultuur

Een document dat beschrijft hoe patiëntenorganisaties en Patient Experts kunnen bijdragen aan een patiëntgerichte (bedrijfs)cultuur.